To veče Haris Zahiragić je odlučio da legne ranije. Imao je naporan dan jer je kao indijske indijance rasturao vladajuću većinu u kantonalnom parlamentu.
Jeste on gazija, ali demokratija i pluralizam znaju nekada biti vrlo iscrpljujući.
Nakon lagane večere, tuširanja i pranja zuba, Haris je legao u krevet. Pred spavanje ima naviku da pročita nekoliko strana njegove omiljene knjige „Islam između istoka i zapada“, kada je osjetio da lagano tone u san. San, miran i blažen koji može osjetiti samo istinski član SDA.
U magnovenju mu se učinilo da vidi neku osobu kako mu se laganim korakom približava. Bila je daleko, vidio je samo njenu siluetu i jedva čujno dozivanje njegovog imena, Harise, Harise, Harise…..
Istovremeno osjetio i radoznalost i strah. Pitao se ko ga to doziva i zašto?
Ko si ti? Upita Haris, siluetu koja mu se približavala.
Kako ko? Odgovori ona, pa ja sam tvoj uzor.
Gospodine Izetbegoviću nisam vas prepoznao, malo ste se promijenili, reče Haris skrušeno.
Kakav Izetbegović Harise, to sam ja King.
Asim je king, sve ostalo je fukara i raja, a ti nisi Asim.
Ama ja sam Martin Luter King, neki dan si kazao da sam ti uzor u politici.
A to si ti Kinge, naravno da si mi uzor, uz Aliju Izetbegovića i Malkoma X-a.
Ko je gospodin Alija, ne znam za njega, Harise?
Ma nije važno Kingu, ali Alija je fakat kralj, on je u sada u Dženetu i nikad ga nećeš upoznati, jer nevjernici tamo ne mogu.
Nego da te pitam Harise, kako ti ja i Malkom X možemo biti uzori, iako su naše metode političke borbe potpuno različite?
Kako ba različite Kingu? Jel se borite za prava crnaca? Borite. Jel vas crnci podržavaju? Podržavaju. Jesu li Bošnjaci u Bosni tretirani ko crnci u Americi? Jesu. U čemu je problem?
Harise, Harise, ali ja sam za nenasilje i ljubav, dok Malkom X želi svoje ciljeve da ostvari nasiljem i oružjem.
Ma Kingu, pusti tu priču, da si Bošnjak i ti bi bio gazija, ali ti si kafir. Ti si izabrao unutrašnji džihad, a Malkom je želio pravi džihad, ali džihad je džihad.
Harise, ja sam želio da svi ljudi budu jednaki, a Malkom X se borio samo za prava crnaca.
Pa i mi se borimo za građansku BiH sa konstitutivnim narodima na čelu.
Harise, a šta to je to konstitutivnost?
Baš si pravi King, majke mi. Ništa ne kontaš, pa i ja se borim da u BiH budu svi jednaki, ali da konstitutivni budu mrvicu jednakiji, jer ko od Bošnjaka zna bolje šta je najbolje za Bosnu.
Harise, Harise, kako misliš da neko bude „mrvicu“ jednakiji od drugih?
Pa to znači Kingu, da tvoj glas je malo manje važan u Bosni jer si ostali i kafir, od mog jer sam Bošnjak i gazija.
Harise, “I Have a Dream”, da svi ljudi budu jednaki.
De ba Kingu imam i ja san ali ne mogu od tebe zaspat, moji snovi su ustavni i niko me neće natjerati da neustavno sanjam.
Ali Harise, kako ja mogu onda biti tvoj uzor?
De Kingu, pusti me da spavam ili ćeš osjetiti bijes moga STAV-a na fejsbuku.
Nadobudna budaletina(ili sta je vec po mjerilima psihologije pometuti Zahiragic) kao stvorena da Dodi ,i sl,daju razloga da se osjecaju zemaljskim bogovima i da cine zla kao sto je u seljedecem ispisu nedavno bilo a zabiljezeno ovako.
“>>30. svibnja 2019. ·
Hadžija Hazim Ahmić razapet na prozoru džamije, a zatim su džamiju zajedno s njim raznijeli eksplozivom
Iako je donirao 20.000 maraka za izgradnju crkve, komšije su hadžiju Hazima razapeli na prozore džamije
Nečuven zločin nad nedužnim bošnjačkim civilnim stanovništvom izvršen je 16. aprila 1993, u selu Ahmići kod Viteza.
Jedan od najpotresnijih priča o tom stravičnom zločinu je kazivanje o sudbini hadžije Hazima Ahmića.U Ahmićim je živio i stari i ugledni hadžija Hazim Ahmić. Svojevremeno je svojim komšijama Hrvatima poklonio 2.000 kvadratnih metara zemljišta za izgradnju katoličkog groblja „TOPOLA“ u Ahmićima, a za izgradnju crkve u Donjoj Dubravici poklonio je 20.000 maraka. Hazim Ahmić je u Ahmićima izgradio prelijepu džamiju. Zločinci su starog Hazima razapeli na prozore te džamije, a zatim su džamiju zajedno s njim raznijeli eksplozivom.
Izvor: saff.ba”<<
p.s.Pokusaj uci u razlog njegovog budalaluka i nerazumijevanja .Pronadji njegove motive i zigosi ga kao nepozeljnog za bosansko drustvo ali…prije toga trebas definirati sta je to bosanska zajednica i pozeljno drustvo u kome ce isti biti uljez za kojeg ce biraci znati i kloniti se te nedace koju spominjes u ispisu.
Covjece ti taksativno navodis prljavstine svakodnevnice pa ti posljedice piju razum a profesija pati a i ti sa tom profesijom.
Uradi nesto covjece.
Kad rad ostvaris onda ga javno i objavi.
Hvala!
Pobjegao mi dojam koji je trebao biti u gornjem komentaru.
Mnijem…ne mozes naucnu spoznaju o karakteru covjeka objavljivati kao cinjenicu dok ovako sebe ispostavljas u analizi promatranog subjekta.Nemam namjeru analizirati tvoj dnevnik o snu izuzev da uocim problem ovako:
to je kao kad guslar sa svojim guslarskim ep-om usavrsava znanje svojim slusaocima.
A kakvo je razumijevanje i spoznaja ljubitelja guslarskih naukovanja mozes lako i eksplicitno objasniti sa iskustvom pri cemu san i podsvjest ne obrazlagati kao apsolutni stvaralac karaktera.
Znate vi to dobro .Samo vas ;podsjecam na vase znanje koje ostaje skriveno iz nekih razloga poznat samo vama i tajni.
Budi Bosanac ako si covjek .Cisto da se prosetas,dobri covjece, bosanskom zemljom u obuci i odjeci Bosanca.Da ga razumijes jer je sva ljudska nesreca iz nepoznavanja i razumijevanja.